Select Language اس ام اس عاشقانه زیبا وجدید
کلبه محبت

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید

دیوانگی آزادی ام را بپذیر / این قلب بدون شادیم را بپذیر

یا مثل همین دولت تحریمم کن / یا بسته پیشنهادی ام را بپذیر . . .



الهی قربون اون دلت برم که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست !



صدفها صدای دریا را با خود دارند ، فلس های ماهی ، بوی ماهی را

اما استخوان های انسان هیچ نشانی از وفا ندارند . . .


باید خریدارم شوی ، تا من خریدارت شوم



من نیستم چون دیگران ، بازیچه بازیگران

اول بدست آرم تو را ، بعدا گرفتارت شوم . . .



من اگر دفتر نفرین شده اندوهم / اگر از نسل گلی هـرزه به روی کوهم

اگر از کل

دیگه یار نمیخوام وقتی که میبینم عشق و عاشقی چیست . . . ؟
 



دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه

دست من گیر که این دست همان است که من

بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . . .
 
 


عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود

ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه

۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ

ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵

اینقدر دوست دارم !!!

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

نگاهی کرد و در به در کرد ، یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکسنی خورد و آمد تا بماند ، ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

گر نگه دار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که سوختیم گفتند بساز . . .

----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

در اوج دل نشاندمت ، در رهگذار زندگی زمانه گر خزان شود ، توئی بهار زندگی . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه !
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

همه دنبالت میگردن ، فکر میکنن گم شدی ، بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند
به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

بلند ترین شاخه درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهائیست . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن ،
حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است ، چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

هیچ کس تنهائیم را حس نکرد ، برکه طوفانیم را حس نکرد ،
او که سامان غزل هایم از اوست ، بی سر و سامانیم را حس نکرد . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من ، ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت----------------------------

عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی ، قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت ، زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

از فراق تو مرا هر نفسی صد آه است ، از تو غافل تیستم ای دوست خدا آگاه است . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلی ، صبر کن پیدا شود گوهر شانس قابلی . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

شب شکست ، پیمان شکست ، عهدی شکست ، قلبی شکست
از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت----------------------------

اگه به تو زل نمیزنم ، رازی است که با نگاه فاش میشود . . .
 
----------------------------سرزمین عشق ومحبت-----------------------------

ای کاش زندگی مثل فوتبال بود ، که خوشی را پاس ، جدائی را شوت ،
بی وفائی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل میکردیم . . . !
 
 
WWW.ZAHED.LORDLOVE.LOXBLOG.COM



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام